Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kamykartur | użytkownik

imię i nazwiskoArtur adresŁódź zarejestrowany13.06.2008 @19:16:11 ostatnio na stronie07.03.2015 @23:39:57

jaaaaaaa..... cię kręnce

dedykacja

http://www.digart.pl/praca/2778977/kamykartur.htm

Kto mi poda definicje "przepalonego" zdjęcia?l



P.S. Jestem ogniem tańczącym po lodzie! ^^

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu11014683
digarty81 komentarze312 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Szakalaka    28.10.2008 @19:43:57
No to Ci super wyszło. A te włosy z białym pasemkiem to Twoje czy przerobione w PS? :D
~Szakalaka    28.10.2008 @16:48:42
A pisałam Ci już, że masz fajne profilowe? Kojarzy mi się ze Sweeney'em. Cel zamierzony czy po prostu moja wyobraźnia tak podziałała? :D
~Meil    27.10.2008 @20:22:44
_______
kop dziure, kop dziure...
~fleurdumal    26.10.2008 @09:26:40
ja secesję po prostu uwielbiam. no i industrial z każdego okresu - wieże ciśnień są super!!! wszystkie fabryki, magazyny, tereny przemysłowe z dowolnego okresu, opuszczone, działające - mogłabym łazić po nich bez przerwy. inna sprawa, że na ogół nie wolno Łódź mnie zainteresowała, gdy zaczytywałam się w "Ziemi obiecanej", potem zobaczyłam zdjęcia z cmentarza ewangelickiego i i kilku innych miejsc, no i się zakochałam. a jakoś nigdy nie udało mi się dojechać. teraz, kiedy przeprowadziłam się nieco bliżej, chyba czas uruchomić stare znajomości i wreszcie się wybrać. pozdrawiam
~fleurdumal    24.10.2008 @10:03:11
dzięki
łódź to chyba kopalnia tematów, jeśli ktoś lubi fotografować architekturę? muszę się kiedyś wybrać.
~TheBartShow    20.10.2008 @00:11:19
moze na Euro2012 im sie uda :P
~Szakalaka    18.10.2008 @12:24:29
Dzięki za tyle miłych komentarzy.
~PeaceAndLove    18.10.2008 @11:50:15
O Boże jaki obciach. Niewiedziałam ....
~PeaceAndLove    18.10.2008 @11:45:33
Nie lubie cebuli . Wole truskawki .
~bacab    13.10.2008 @21:32:51
sentyment do nalewy? heh co najlepiej wspominasz?
~gdzieQmojaQkura    12.10.2008 @23:16:15
dziekuje
_______
~KATZ666    12.10.2008 @20:04:35
alkohol to zła droga. lepiej nie zbaczać bo dojscie do końca zamie wiecej czasu niż to przewidziano
_______
mój fotoblog ---> http://kacperkotowoda.blogspot.com
~yuhime    09.10.2008 @20:21:37
dzięki!
_______
The bridge is crossed so stand and watch it burn.
~gregorius19    25.09.2008 @02:01:42
ooo ta wieża ciśnień w środku jest niezła
a znajduje sie w Słupsku (woj. pomorski) są nawet trzy i każda inna
~zukosoczka    16.09.2008 @13:37:55
poruszasz się w tematyce którą lubię Pozdrawiam
_______
Masochistyczna to przyjemność nie mieć przyjemności
~shesmovedon    31.08.2008 @19:00:29
dzięki za wszystkie opinie
_______
nothing is a trifle
~JohnyHellsing    30.08.2008 @20:04:31
swietny pomysl z sesja Twoja.. (;
_______
"In the name of God, impure souls of the living daed shall be banished into enternal damnation. Amen."
~Benjamin    15.08.2008 @18:43:39
Ciesze sie , ze w pewnym stopniu Cie to urzeklo
~Benjamin    14.08.2008 @17:13:03
dzięki dziękichoć ten digart jest cholernie plebejski
~Trivia    07.07.2008 @22:15:19
No bo ja robiłam mase zdjeć jak wiał wiatr i wybrałam najlepsze
Urodzona fotografka ze mnie
~JohnyHellsing    07.07.2008 @12:26:13
yo,,,,uoł czy jak to sie tam mowi.. no jak bedziesz znow w lodzi i ja bede to se na gg musimy pogadac albo rl... tzn w rl to wiadomo ze trzeba najlepiej z rumem xD ale przez gg mozna pogadac o internetowych sprawach patrze na twojego lasta ty tam jakeis grupy masz oki kumam ale te wydarzenia i na kazde sie wybierasz czy tak dla jaj klikasz bo w lodzi.. moze ja tez tak zaczne klikac ede wszedzie jak ty.. ale sam nie chce porzeboje przwodnika czyli ciebie =p
_______
"In the name of God, impure souls of the living daed shall be banished into enternal damnation. Amen."
~klaudia1458    30.06.2008 @13:12:18
witam w grupie
_______
Your speech should be better than silence. If not, be silent.
~JohnyHellsing    26.06.2008 @14:56:59
widze ze lubisz mocno przepalone zdjecia :D
_______
"In the name of God, impure souls of the living daed shall be banished into enternal damnation. Amen."
~gdzieQmojaQkura    24.06.2008 @10:51:52
ciekawe prace!
pozdraviam.
_______
~Qd    15.06.2008 @23:02:01
emano ziaaam :D
_______
powracam...
tak mi się zdaje
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt